tisdag, mars 23, 2010

Utmattning och tendens till förkylning..

Tro det eller ej, men idag har jag faktiskt varit på riktigt uselt humör några timmar, och nu menar jag verkligen uselt!
Ibland undrar jag hur jag fungerar.. jag mår bra och är glad.. gör massa roliga saker. Sen, helt plötsligt, så vll jag inte mer och känner att "titta inte på mig för då biter jag huvudet av dig" Jag skulle bra gärna vilja veta hur det tankegången ser ut, om man ritar den på papper :D

Anna sov här i natt, för att vi skulle kunna simma på morgone, utan ett massa åkande för hennes del till Häggum.. det gick bra, även om Atlas var lite fundersam.. Vi åt frukost, simmade. Sen var jag ute en långrunda med skrutten, lagade mat och åkte till jobbet.
Efter någon timma på jobbet så slog blixt och dunder ner i mitt humör.. det ordnade sig som tur var efter några timmar..

Jag har anmält mig till den årliga Långfredagsbuset för Bevankningshundar, samt tillhörande Supé. Det var roligt att tala med Ursula igen, hon är så häftig.. jag tror det var hon som vände min eftermiddag till något bra :)
Nu börjar jag fundera på morgondagens packande inför SÖF:en, som inleds på tordags..
Nu ska jag sova, jag är trött som en mört..

So long all tuffings ;) Kram!

3 kommentarer:

  1. det verkar vara ett roligt bus :)

    Härligt vi ska till Marma båda två nästa år

    Hoppas vi hinner ses innan

    kraaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt härlig Påsk och tack för senaste!
    Kram Tuija

    SvaraRadera