måndag, mars 29, 2010

Ett inlägg med bilder :)

Syster min klagar så på att mina inlägg är tråkiga, eftersom hon aldrig fastnar på bild.. så nu tänkte jag att, jag rotar fram kamerasladden, och gör en insats ;)
De senaste 4:a dagarna har jag befunnit mig på SÖF, Särskild övning förband, ihop med andra glada hemvärnsmän och kvinnor.. många goda skratt, och mycket bra träning.
Idag har jag mest tvättat. Var utet 2 timmar med syster runt Skultorp med omnejd.. mycket skönt med friskluft och nya infallsvinklar som startade min tankeverksamhet i andra riktningar..
Men, som jag skrev, detta är ju ett bildinlägg, håll till godo :)









Atlas provar diverse utrustning inför övningen :)


3 kommentarer:

  1. HAHAHAH, jag vet att jag sa ladda upp bilder, men jag tar genast tillbaka detta! :)

    Atlas passar i mössa btw ;)'

    /B

    SvaraRadera
  2. haha.. det är fina bilder ju.. mina små godingar ;) Puss

    SvaraRadera
  3. såååååååååååååååååå sabla söt lilla A var i mössan :)

    kram på dig bästaste

    SvaraRadera