söndag, mars 21, 2010

jiiee haaaa :D

Eller vad säger ni?
Jag har inte uppdaterat så frekvent som jag själv önskar, och jag har heller ingen sladd till kameran, så det blir ett bildlöst inlägg.. Nåväl, jag får beskriva min aktuella livssituation i ord istället, jag hoppas det duger :)

I veckan som gått har jag varit såå himlans trött, helt galet.. Detta har också märkts, men ett antal förseningsminuter och skamsenhet.. men, nu blir det bättring :)
Atlas och jag bor i vårt lilla hem, och det går hur bra som helst, han är jätteduktig, min lilla godisapa ;) Igår hade vi tjejdag i Göteborg, Tina, Anna och jag.. det var mysigt :) Stina anslöt sig också, satm Johan en liten stund.. det var riktigt trevlig. Vi gick runt i affärer, åt god mat och tittade på saker, fikade, och åkte hem.. inte svårare än så. Jag inhandlade de mest roliga saker, som en pedalhink, en nagelsax, pincett och en tesil (det är ett riktigt svenskt ord, ja!) :D
Väl hemma i Skövde igen, åt vi lite skräpmat och begav oss mot en arbetskollega, som skulle ha förfest. Förfesten var dock bra, och alla trötta - så vi stannade där tills vi beslutade oss för att åka hem :)
Anna, min egna lilla Göran-boytoy, skulle sova över hos mig :D Det gick fint det, även om hon tog med hela bohaget för att sova en natt, och Atlas bestämt ville ut tidigt i morse..
Jag klev upp kl. 7.15, för transport mot Timmersdala, och 1-milavandring. Det gick fort idag, ca. 1 h 30 minuter.. helt godkänd tid med hund, och hyfsat tung packning (för att vara jag) :)
Sen åt jag lite, och sa adjö till Anna, och efter det sov jag 2 timmar :D, jag var så sjukt trött.
Vaknade, och städade iordning lite. Bjöd in mamma och pappa på fika, eftersom den första vinden av ensamhet och 'hemlängtan' blåste förbi.. Så fort jag fick veta att de skulle kika förbi, så var känslan som bortblåst, och jag och Atlas åkte och handlade i kombination med en trip till återvinningen.
Sedan kom mina efterläntade gäster, och jag bjöd på bröd och te, mysipys.. de satt här och pratade länge, och sedan drog de sig hemåt.. då beslutade jag mig för att surfa runt lite, det känns dock som ett avsultat kapitel snart, och jag funderar på att lägga mig i sängen och kika lite i någon bok kanske :)

Jag hoppas att det är bra med alla, och att alla som läser kan skriva en liten kommentar, så jag vet vilka som ''snokar runt' här i krokarna ;)

Puss och kram på er alla!

5 kommentarer:

  1. puzz å kram världens bästa Kristin och Atte :)

    SvaraRadera
  2. you know I do ;)
    /S <3

    SvaraRadera
  3. Tack för en super mysig dag :) Kram

    SvaraRadera
  4. jag snokar omkring :)

    SvaraRadera
  5. Vad menar du egentligen med "Göran-boytoy"??? VA??? =P

    SvaraRadera