tisdag, mars 30, 2010

När man väl kommit igång med bloggandet igen, så är det ju faktiskt så himla roligt :)
Jag satt häromdagen och kikade igenom gamla inlägg och bilder, och både skrattade och grät så tårarna rann!
Idag har jag och Atlas givit min far sällskap på en trip till Småland/Skåne. Vi har åkt bil, besökt kunder, ätit, fikat, pratat, lyssnat på CD-bok och bara varit. Jag har självklart sovit lite också, det är jag ganska bra på att göra, när jag åker pappas bil :)
Atlas, är inte så dålig på det heller, som ni ser på bilden nedan :) Vi svängde förbi Ikea och inhandlade lite av varje. Vädret har varit underbart idag, även om jag suttit i en bil - Våren är påväg :)
Annars har jag inget särskilt att rapportera. Har promenerat en sväng med Perttan, Henke och Putte, den indiska elefanthunden.. Det gick bra, även idag. Dock så låter det som att de ska ha ihjäl varandra varje gång vi ses :D
Ha det underbart alla :)
Kram




1 kommentar: