torsdag, februari 25, 2010

torsdagen då jag körde på en bil :S

Minsann har jag idag lyckats med denna bravad, yschanpyschan..
Men vad gör man? Shit happends har jag hört talas om, det kallar jag denna incident.
Imorgon bär det av till polisstationen och skriva papper till försäkringsbolaget, vilket inträffar på polishuset - där individen jag körde på jobbar :D
Jag skyller inte på något, det är helt och hållet mitt fel att jag var för nära, näer en galning löper ut framför bilen framför, som måste tvärnita. Men det är alltid tråkigt när det händer.
Annars jag hag jobbat idag, när jag väl kunde pallra mig iväg. Mag- & ryggvärk höll mig lite tillbaka, men jag är då inte döende pga. detta.. jag börjar bli van ;)

Nu har jag även entrat ett bankkontor, och fixa de sista pappren inför flytten, vilket känns så gôtt, på ren västgötska ;)

Anars tänker jag inte skriva något mera.. morgon är det AfterWork med jobbet.. det ser jag fram emot :)

Kram och puss!

3 kommentarer:

  1. Men älskade vän! Vad gör du för dumheter? Är du okej?

    Love you! /B

    SvaraRadera
  2. jag säger detsamma som emma! men skönt att allt gick bra ändå? inga nackskador hoppas jag?
    RING MIG SNART SÖTIS! jag saknar dig så. pusss! /S

    SvaraRadera
  3. Jag mår bra, ingan 'nacka-vre' här inte ;) jag längtar tills onsdag när du kommer Stinis, och tills ikväll när vi får Skultorpa-besök :) mysipys på er :)

    SvaraRadera