måndag, januari 25, 2010

Snaark..

Kära värld, vänner och läsare, idag är jag trött. Så trött att jag är rädd att luta mig tillbaka för att jag är tror att jag ska somna i min arbetsstol :/ Icke bra!
Ändå, så känner jag att jag fått ut massor av denna dagen. Jag har sovit 6 timmar sammanhängade, diskat, tränat lite lydnad med Atlas (behövs mer!), besökt mormor och ätit en semla, promenerat en timma och letat på mackar efter en cd-bok, ätit gröt, kikat på tv, vilat lite och nu.. jobb :) Jag är nöjd när jag sammanställer så här, så intresserar det dig inte, tänk då att det gör så att jag känner mig nöjd med mig själv.
Dock så har dagen haft lite tråkiga inslag också.. Men jag ska åtgärda detta med ett mail senare tror jag. Tårar ska man inte förbruka i onödan, och jag ska minsann inte slösa med mina!
Fick samtal om en lägenhet idag, så det blir till att kika på den på onsdag, om allt går som det ska.
Vad det gäller Atlas träning så har jag fått bakslag på mitt, förut så säkra, 'Stanna' på lydnadsplanen. Han trippar så fint efter mig och tittar på mig med hundögon när jag kommer på honom. Det blir att träna med leksak bakom tror jag, det har fungerat förut.. Nöta, nöta, nöta :D Kontakten vid fot är bra, men placeringen är yvig.. men nu kör vi igång.. vi sak minsann få ordning på det, för vår egen skull :)
Jag fotade också en fabrik, som troligtvis har stora värmeläckage, och därav är beklädd av istappar. Jag vet inte varför, men det fascinerar mig!

Dagens låt i min värld blir; John Mayer "Who says"

Over and out alla :)

1 kommentar:

  1. John Mayer är kung!!!!! :)

    Det är allt jag säger :P

    SvaraRadera