måndag, januari 25, 2010

Nattugglan skriver bort lite tid ;)

Jo, när man jobbar natt, så har man oftast en del tid som man kan klura och trixa med annat.. Så, jag använder tiden till lite bloggeri :)
Sedan jag skrev sist har det faktiskt hänt en del. Atlas och jag har besökt veterinären. Han hade troligtvis skabb, som vi nu fick behandlig mot i form av piller och spot-on för nacken. Så nu ska han vara fri från parasiter, även om han fortfarande har en roilg 'frisyr' ;)
Födelsedagar har vi också haft; först min vän Emma som fyllde 22 år, sen syster, som fyllde 20 år. Sist men inte minst, eller yngst, pappa. Han har nu uppnått 51-års strecket. Vi har haft kalas också, vilket var jättemysigt tillslut :)
Min syster har också hunnit förlova sig, så nu blir det giftermål sommaren 2011, om det inte händer någt drastiskt och oväntat :) Jag tycker det käns både spännande och läskigt. Hon är liksom min lilla plutt, men hon är ju vuxen nu faktiskt!
Eftersom jag vet att du läser, Emma, så vill jag säga att jag stöttar dig, även om jag tycker du är ung :) Puss på dig!
Idag har jag sovit till 14.30, eftersom jag var vaken till 04.00 imorse och vände om dygnet.. Jag åt tacos till lunch och sen drog jag med familjen till Skultorp och syrran med herre.. Vi fikade krämbullar och Singoalla (Emmas favoritkex) Det är vad jag hunnit med idag.. Nu jobbar jag, och det gör jag tills imorrn bitti..
Här kommer lite bilder från vårt 71-årskalas ;) Se och njut!



Min gudfar Jörgen är ett utsökt ämne till en video till Lady Gagas låt 'Paparazzi' ;)

1 kommentar:

  1. Du är väl gullig du! :) Men vill bara förtydliga att det ska stå sommaren 2011, men du har ju lite problem med datum ;)

    Singoalla är kanonkex, dom bästa som finns. Helt klart!

    Hoppas det gick bra på jobbet och att du hittar in i din rytm :)
    <3/ B

    SvaraRadera