onsdag, december 09, 2009

I rasande fart mot julen!!

Min gode skapare, vem det nu må vara ;) Hur fort får ett år gå, och hur fort kan de sista dagarna på ett år gå, jag hänger inte med i mitt egna liv :D

Jag har sendan senaste uppdateringen haft världens migränattack, en sådan som gör att man tror att man ska dö, helt ärligt. Fick smsa mamma och pappa i rummet brevid, så att de kom till min undsättning, shit! Men, nu vet jag att jag kan inte slarva med maten, 3,5 timmar emellan, sen är det kört ;) Nu mår jag bra, som tur är.. även om jag även idag haft känningar i huvudet.
Sedan har jag hunnit missa en lägenhetsvisning, som jag inte borde.. detta pga. tidigare nämnd dödsångest/panik.. jaja, det kommer fler chanser hoppas jag!
Jag har hårdtränat lydnad, promenerat, jobbat, städat, tvättat, lagat mat och virkat en del.. just nu är det babysockor jag övar mig på, innan jag tar steget och virar ett par åt en vuxen individ ;)

Jag har också blivit utvald att bli gudmor åt min kusins förstfödde son, och nu mera även tackat ja. (till denna uppgift som väger lite tyngre i Finland) Men jag känner mig verkligen ärad och glad =) Måste erkänna att det är lite spännnde också, men så ska det väl vara..

Nu ligger syrran återigen i rummet intill och snusar, och ev. snarkar ;) Vi ska planera lite inför en kommande fest, och behöver då konspirera lite tillsammans..
Men nu tänker jag bege mig från cyberspace och vila lite, så jag är pigg och kry som en banana imorgon bitti!

Krams på alla glada läsare (är du oglad, så hoppas jag att du ändrar inställning när du läser detta. För du är värd en kram också, så tänk glada tankar så framöver ;) )

3 kommentarer:

  1. Hallå i lungan :)

    Jag SNARDKADE inte! Jag snusar sött. Call me btw, måste prata om mammas mail.

    Pusspuss

    SvaraRadera
  2. hoppas det blir bättre med migränen :D
    Kul att du bloggar, var ett tag sedan ja va här så jag har lite att ta igen ;P
    KRAAAAAAAAAAM johanna

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Hoppas allt är väl med Er!
    Vi vill önska till dig en jätte trevlig TREDJE ADVENT!
    Hälsningar Tuija

    SvaraRadera