måndag, december 14, 2009

ärthjärna =)

Jag tycker bara att det är ett sådant härligt uttryck.. därför är det min rubrik idag.

Ja, sedan sista har jag jobbat en del, tränat hund, köpt julklappar och lite annat. Det har också infunnit sig en härlig känsla, jag vet inte om det är julen, eller något annat.. men jag känner att allting känns bra :)
Idag har jag vart lite busig och delat ut presenter, lite mystiskt, men mycket roligt! Jag undrar om någon kommit på att det var jag än?
Nu sitter jag alltså på jobbet, det har lugnat sig lite efter lunchen. Idag ska jag gå ut och gå en långrunda i ett vitt Tibro, under dagsljus tänkte jag. Jag och Atlas, det kommer bli mysigt.

Sitter nu på jobbet och kikar på Anna, som för 3:e gången bråkar med sin fotpall.. hon ser för söt ut när hon gör det :D Hon fyller för övrigt år, och är en av mina presentmottagare.. Grattis din lilla skrutt :)

Nu ska jag ta tag i livet och jobba ännu lite mera :)

Kramelikram!

5 kommentarer:

  1. jag tycker du är snygg fast jag vet int e om du vet vem jag ä

    SvaraRadera
  2. oj, ett mystiskt inlägg.. Borde jag veta? nej, , som sagt, jag vet inte vem du är eftersom du är anonym ;) Men om du vill att jag ska veta så är du välkommen att avslöja dig..

    SvaraRadera
  3. Hej du min kära :) Nu är det jag som kommenterar din ärthjärna <3 Vi måste ses imorrn en sväng :) det beordrar jag!

    <3 E

    SvaraRadera
  4. vare du!?
    tack så mycket, för presenten.
    men... jävlar så paranoid jag var över det ett tag.

    SvaraRadera
  5. Tack gumman =)
    Jag har helt missat detta inlägg tidigare.
    Presenten va iaf mkt god.

    Kramar från...Gissa vem ;)

    SvaraRadera