tisdag, december 01, 2009

effektiv tjej känner sig nöjd =P

Jaa, jag säger då det.. jag har känt mig stressad de senaste dagarna, eftersom jag haft ganska lite vaken fritid, vilket resulterar i en uttråkad Kristin, och en uttråkad hund.. Menmen nu så verkar det ordna upp sig, inser dock att mänskligheten ställer förstora krav på sig, eller .. I alla fall så gör jag det.
Jag vaknar och har 4,5 timme kvar tills jobbet börjar, istället för att tänka; 'Yes! 4,5 timmes fritid, jag gör så mycket jag hinner innan jag börjar' så tänker jag; 'Shit, detta blir stressigt, jag som ska hinna tvätta, gå ut med hunden och träna, städa, bädda rent, laga mat och äta och eventuellt fixa mig innan jobbet' Hur i hela tomteland är jag funtad? Jag är nog inte funtad, det är nog där problemet ligger, enkel felsökning för en kundtjänstmedarbetare som mig :D
Men idag, den första december år tvåtusennio, är det slut på detta ( eller jag ska iaf göra mitt allra bästa ) Jag ska lugna ner mig. Så nu är det nedskrivet, nu kan jag inte smita ;)

Idag känner jag mig nöjd över mitt dagsverke.. har tom. hunnit umgås en stund med mamma efter jobbet , vilket var mysigt! Imorgon ska jag till kotknackaren (eller kotknäckaren, som jag trodde det hette fram till typ i somras :D ) Det känns i varje fall gött att gå dit och bli lite knackad och knäckt ;)
Det var nog allt för idag, för jag tänker inte skriva mer nu.. Fyll gärna på med idéer i en kommentar, men bara ni som har något vettigt att komma med ;) (skämt!)

Over and Out party-people =)

1 kommentar:

  1. Nu känner jag att lite bilder är på sin plats? :) Tooo muck space.

    SvaraRadera