tisdag, oktober 27, 2009

Toodiloo..
Herre min skapare så jag har blivit aktiv igen, eller är det bara nattarbetandet som gör mig till ett skrivande monster? ;)
Jag hittade några äldre bilder i min mobil, som jag tänkte att jag skulle lägga upp. Dessa mästerverk kan skådas här nedan..
Denna dagen har jag varit hos tandläkaren imorse efter jobbet. Innan dess var jag ute 40 minuter med hunden på promenad, samt åt frukost.

Tandläkarinnan talade om för mig att jag hade mycket fina tänder, inga hål :) Jag är stolt att jag fortfarande inte haft ett enda, även om det är många som har det så nu förtiden.. Men jag glädjs åt det lilla :)
Jag startade upp en sådan Frisktandvårds-försäkring, som tar vid när jag fyllt 22 år och tandvården börjar kosta. Dryga 500 kr om året för att ha fri tandvård vid behov samt undersökningar en gång om året. Kravet var att borsta tänderna, använda tandtråd samt skölja med flour, vilket jag tror mig klara eftersom jag redan gör det :) Dock så måste jga säga att jag aldrig kommer vänja mig vid känslan då någon pillar tandsten och hamnar lite i tandköttet, ooooo så ont det gör!!!

När jag kom hem därifrån var det sängen som gällde. Tänkte sova 6 timmar, men syster trodde jag var vaken och började flumma runt kl. 12.. inte poppis hos mig!! Jag steg dock inte upp förän 15.30.
Jag käkade kycklingtacos till 'frukost' och sedan begav jag mig ut på promenad med Atlas. Vi gick förbi Petra och sade 'hej', sen vägde vi Atlas på Djuraffären, 37 kg =)
Jag handlade lite Wienerbröd och naturgodis på ICA innan jag gick till mormor med fikabröd.
Vi satt och pratade om allt och ingenting, drack te och hade mys. Hon masserade även min nacke lite, vilket var skönt eftersom jag har fått en liten spänd nacke på senare tid ;)

Jag gick hem, satt med när de andra åt. Jag packade min matlåda och duschade. Sen satt jag och mös lite med mamma och pappa i soffan, det var så skönt att bara sitta och glo där ihop på något sätt :)

Nu kollar jag reprisen av Dansbandskampen, urkul ;) haha.. jag ska nog sätta mig in i programmet nu, men håll till godo med bildenra nedan!

Kramar =)





1 kommentar:

  1. Måste bara säga att det är shnygga bilder! :)

    Är lite fundersam över den sista dock men skitsamma :D

    Keep on blogging, som vi brukar säga!

    pussar och en massa kräm från Brillan <3

    SvaraRadera