måndag, oktober 26, 2009

Nattjobb, popcorn och Ice road truckers ;)

Nu börjar jag få ordning på bloggandet igen, efter en liten down-turn..
Här sitter jag i alla fall nu, på ett nattjobbspass och känner att det flyter på bra.
Siiter emd en påse poppisar, ett glas vatten och Ice road trucers på TV:n.. dock så har det vart en hel del att göra för att vara nattpass, men så ska det väl vara emellanåt, jag gillar det.
Här sitter jag som i en lugn bubbla, med TV:n på i bakgrunden och finular och skriver lite i min blogg, som ni säkert kunde ana ;)
Idag har jag sovit länge, för att orka vara uppe sent i natt. När jag väl vaknade hade vi köksaspiranter i huset, men jag klev upp ändå i min seghet!
Sedan fotade jag och syster lite skrot som vi tänkt sälja till bättre behövande.. Det är så bra att man kan 'blocka' bort grejer som någon annan behöver och vill ha.
Efter det var det lunch på menyn, kyckling-pita med tzatziki... mycket gott!

När vi ätit denna braklunch var det hundträning som stod på schemat. Jag och Atlas tränade lydnad på Tibro BK, det gick mycket bra.. Apporteringen börjar komma och hoppet gjorde han skitsnyggt :) Sen har han börjat våga ta vipp-brädan själv på agilityplan.. det är roligt, att min lilla fegmört vågar sådant läääskigt!!
Efter detta kom jag hem. Då var det hemma SPA med bastu, fotbad och nagelfix.. Mysigt värre när man gör saker ihop med familjen.
Jag gillar det <3

Sedan var det arbete som gällde, och där sitter jag än. Nu är det Talang 2009 på TV.. Sen har jag en kollega på chatten, vilket fortkortar tiden betydligt :)
Men, nu är detta blogginlägg slut!
Kram och püss alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar