torsdag, oktober 29, 2009

Smile Sunshine =)

Idag och igår känner jag så :)
Jag är så himla glad över att kunna känna mig nöjd och lyckad, även om jag "bara" sovit, tränat hund och jobbat! Bra Kristin.

I vanliga fall får jag dåligt samvete när jag sover fööör länge. Blir ledsen över att jag inte hinner motionera nog för min egen, och hundens skull. För att jag inte hunnit klippa grannens gräs, inte hunnit städa mitt rum, inte ringt alla jag borde ringa, inte talat om för alla människor som inspirerar mig, att de gör, just det.

Det finns så mycket man borde bli bättre på, imorgon ska jag tala om för alla människor som verkligen betyder något, att jag älskar dem. Jag tror att jag är lite rädd för det.
Det är alltid lättare att ge någon en kram, än att verkligen säga; 'Du, jag älskar dig för den du är'
Men som sagt.. idag är jag stolt över mig själv, för att jag lyckats må bra över ingenting!

Så, idag klappar Kristin sig själv på axeln och känner sig stolt, för det lilla!

Hoppas ni sovit gott alla, och att ni får en underbar dag, snart är det min tur att sova :)

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Hittade ingen gästbok så jag får skriva här :-)
    Roligt att höra ifrån dig och att du kämpar på.
    Då har jag nu oxå hittat hit och kan följa dig och din vovve. Men det vet du som jag alltid har sagt "Det ordnar sig" ;-)
    Ha det så bra.

    Mvh Maria med resten av flocken

    SvaraRadera
  2. Hej!
    fint skrivet. du är bäst. ring gärna.
    puss stina <3

    SvaraRadera