fredag, oktober 30, 2009

Lägenhetsknåp..

De sista dagarna har jag insett att jag är stor..
Kikat på lägenheter, och tro det eller ej, hittat en som skulle passa mig och min fyrbentevän ;)
Jag har alltså tillbringat de sista 10 fritimmarna framför en dator och ritat och ritat, phu... Jag har möblerat och målat väggar med olika färgen och hej-å-hå :)
Men nu kan man se mitt verk om man följer länken;

http://www.facebook.com/album.php?aid=155653&id=717137789&l=0d5077111d

Nu tänker ni säkert, varför är länken grön? Svaret är; för att jag vill det ;)

Imorgon blir det hundträning i Mariestad med träningsgruppen.. Sen ska jag å en liten ferre med några från jobbet efter det.
Nu ska jag rasta hund och gå och nana. Omställningen från natt till dag har gott förvånandsvärt smärtfritt.. idag kom jag upp kl. 8,30.

Puss på er alla!

Ps. På onsdag till torsdag så ska jag hälsa på hos Stina och Johan i Göteborg.. det ska bli roligt och jag längtar massor! Ds.

2 kommentarer:

  1. coolt du fixat i lgh..... vart har du hittat lägenhet då? Hoppas det är i Luleå ;)
    pözz å kram

    SvaraRadera
  2. Kristin! Mer bilder nu känner jag.

    :) / E

    SvaraRadera