tisdag, oktober 20, 2009

livet, livet, livet..

Alla som är födda när jag kom till världen, och där omkring har troligtvis sett utbildningsvideon 'Livet' Sjukt galen serie som lärde oss ungdomar och barn om saker vi borde vet.. Just nu så har jag inledningsmelodin på hjärnan, vilket är lite störande.. Jag gillade nämligen aldrig serien ?! :S

Nåväl, (ett ord som jag inte använder ofta) idag är jag mycket glad.. typ inuti mig själv på ett bubbligt sätt.. det är roligt och känns faktiskt jäklans bra!
Dagen har jag tillbringat på min arbetsplats, som som vanligt har bjudit på massa skratt, flum, telefonsamtal och roliga kollegor. Jag har också skickat ut en liten 'fiskekrok' för att få med mig några fler HD:are och Drifters på bio med mig och Anna på torsdag. Det blir nog toppen bra tror jag, vare sig det bara blir Anna och jag, eller om vi blir fler :)

I övrigt har jag sålt en bil, hämtat en kamera och vilat mig lite efter jobbet.. Snart väntar prommis med Petra och Putte. Sist vi gick klarade hundisarna det utmärkt, utan några större 'gruff''.
Jag har nu suttit en stund och spanat på lägenheter i Skövde, jag akn fortfarande inte bestämma mig.. kan någon säga vart det är optimalt för mig att bo?? ;)

Nu tänker jag slänga mig på spikmattan lite innan det är promenaddags, jag gillar den uppfinningen, men blir så avslappnad, även om det gör ont och bara håller i sig en stund. Sedan tänkte ja glura en familjemedlem att massera min nacke, alternativt basta eller bara mysa, vad vet jag :)

Nu tänker jag ändå avsluta detta bloggeri-bloggera.. Tack alla som gjrde att jag blev glad idag (dvs. alla som jag hittills träffat=) )

Kram och pussinuss Krillan!

2 kommentarer:

  1. Alltså de säljer ju ett hus här i mörön typ 900m från mig ;)

    pözz på dig!

    SvaraRadera
  2. Du kan få bo med mig:) Det tycker jag låter som en plan! Där är det optimalt för dig att bo :)

    Pusselipuss
    <3/ E

    SvaraRadera