onsdag, augusti 26, 2009

kantareller, ultraljlud och arbete :)

Tjena mittbena eller typ hajfena? eller vad vet jag ;)

Idag känner jag mig faktiskt på topp.. det känns sjukt gött om jag får beskriva det med västgötska ord ;)
Dagen har varit hyfsat lugn, eftersom gårdagen innehöll ett sent biobesök.. Inglourious Basters, mycket bra, men underlig.. men BRA!
Dagen började alltså med lite frukost, fyra timmar innan klockan ett eftersom jag skulle på ultraljud och var tvungen att fasta :D

Jag och Atlas drog till skogen för att plocka kantareller och gå av oss lite energi.. hittade en hel del idag faktiskt.. Atlas var nog också nöjd för att få springa lite fritt i skogen.

Vi avslutade med en liten kontaktövning med hjälp av korv, det gick faktiskt BRA, jag älskar honom när han duktig som en kantarell <3
Senare följde Emma med mig till KSS för ultraljud, det gick snabbt och smidigt och alla organ verkade sitta där de skulle ;)
Vi drog vidare mot McDonalds och där åt jag en liten matbit.. Sedan drog jag mig mot jobbet, Emma släppte jag av i staden Skövde.
Nu sitter jag på jobbet och här är det lugnt och skönt idag.. kasnke ska beställa mat senare, det tycker jag verkar trevligt!
Senare ska jag prata med Stina, som är hemkommen från Greichenland.. dock kommer hon inte hemhem, men hon är iallafall i Sverige :)
Ha det bra alla galningar ;)

2 kommentarer:

  1. Kul att ni följde med igår :D Visst var filmen bra men skum...men ändå bra ;) Haha

    Hoppas ultraljudet gick bra! Kram på dig :)

    SvaraRadera
  2. tjohej!
    saknar dig sugarpie! får prata ännu mer idag eller imorrn eller i hela helgen! PUSSSSSSSSSSS <3

    (stinis)

    SvaraRadera