onsdag, augusti 19, 2009

hjäääälp...

hjäälp, hjäälp, hjäälp..
jag vet inte vart jag har mig själv.. och ibland känns det som jag inte vet vart jag har andra heller? eller något..

Har just insett (på riktigt) att min Stina ska flytta till Götet bakom flötet med Johan och att jag blir typ själv här i hemtrakten :/ Inte för att jag inte har vänner här hemma, för det har jag.. hundvänner, gamla vänner och jobbvänner.. men jag har bara en Stinavän, och hon flyttar, ooopps..
Dock så har veckan har gått förvånandsvärt fort hittills.. har haft ett skift som hoppat från hit till dit och tillbaks igen, men det hoppas jag fungerar ändå.. värst blir det imorgon då jag går från kvällsskift till dagskift, men det får gå helt enkelt :P

Igår natt åkte Stina med familj och deras respektive till Grekland, jag är inte avis allt.. verkligen ;) Men jag får ju i alla fall vattna era växter, vilket är en ära i sig ;)
I veckan har jag tränat en del hund, mest själv.. sen har jag myst med mamma och pappa som just kom hem. Idag har jag även varit duktig och sprungit en liten bit, vilket gör att jag känner mig sjukt duktig :) Atlas var med, men han tyckte nog att det var dumdristigt att springa i den värmen :D Jag är lite beredd på att hålla med honom där.

Har fårr veta att det är en liten biotrip inplanerad med några på jobbet nästa vecka.. samma dag som jag bytt skift för att lösa en annan grej på eftermiddagen, vilket då passar finfint:)

I övrigt så har jga funderat en del på vad jag hunnit med hittills i år, och insett att det inte är särskillt mycket.. Man tror alltid vid årsskiftet att 2nästa år, då ska jag hinna med massor med saker och ta vara på livet" men jag vet inte.. jag lyckas i alla fall aldrig med det..

Nu kom min skiftavlösare, så jag kilar hemåt för att sova och komma tillbaka hit om 8 timmar :P

Sov så gott alla, puss!

1 kommentar: