söndag, mars 11, 2012

Sälenresa

Så, då var jag återigen hemma efter en långhelg i Sälfjällen. Närmare bestämt Högfjället.
De senaste 4 dagarna har tillbringats tillsammans med 6 st personer i en stuga på 43 kvadratmeter.
Dessa personer var en blandad kompott av välkända nunor, tillsammans med några mindre välkända för mig. Jag skulle nog dock vilja påstå så här i efterhand att alla är mina vänner nu.

Vår weekend har bestått av tre stycken destinationer, nämligen: Lindvallen/Högfjället, Hundfjället/Tandådalen samt Trysil.
På dessa 3 st destinationer har jag som människa upplevt och utvecklas med hjälp av följande evengemang:
räkfrossa, skidåkning, matlagning, bastubad, diskning i kallvatten (då varmvattnet var slut), transportsträcksåkning på dåligt vallade skidor i snöstorm och motvind, total förvirring pga. fjälltoppsdimma, iskalla fötter, risifruttiätning, discodans till 'Maaaange, Maaaange, MÄMÄMÄMÄMÄ, Mange bjuder', isfrusna tår, personligt GPS:ande, ordentligt vurpande, blodtrycksfall på Mc Donald's och lite annat smått och gott.

I det stora hela, en toppensemester! Tack alla inblandade och varsågoda ni andra, njut av de underbara bilderna =)

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar