fredag, mars 30, 2012

Washington

Så där ja, nu har man gjort Washington i några dagar i gott sällskap. Jag måste få säga att det blev en mycket bättre resa än jag förväntat mig. (Vilket kan bero på att jag inte ens i efterhand vet vad jag förväntade mig innan?)

Nåväl, jag har som sagt flugit en hel del med Viktoria, som varit en riktigt bra resekumpan.
Vi har promenerat så in i fasen, gått på museum, ätit god (och ibland onyttig) mat, shoppat som crazy frogs, åkt metro, besök historiska byggnader och bara planlöst flanerat runt. Det har varit mycket härligt!

Stort tack till familjen Stien/Karlsson, som varit underbart resesällskap. Jag hoppas som sagt att vi ses fler gånger i framtiden =)

Nu får ni se resten av resan i bilder, håll till godo!


På flygtur!

På rundtur!

Vårt bohag!

På frukost!

På evenemangstur!

På parktur!

3 kommentarer:

  1. Vilka bilder, du har hunnit med mycket!!! Lalla.

    SvaraRadera
  2. Å vad du är gullig! :-)Inte så svårt att vara bra resesällskap när man har så bra resesällskap.. haha!!
    Shit, va vi hunnit med!! Stora Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej Kristin,
    vilka fina foton du tagit, ser helt underbart ut. Saknar dig och Viktoria och alla sköna skratt.
    Ha det bra, vi ses
    kram från oss

    SvaraRadera