torsdag, september 09, 2010

Nattjobb, fotografering och fundering :)



De sista dagarna har verkligen varit jättejobbiga! Jag saknar verkligen Atlas hela tiden, och på något sätt verkar det som om poletten trillat ner hos mig: Han är verkligen, verkligen borta!
Livet har gått från att ha mått apa av förkylning, till att fundera vad livet har för mening med att göra som det gjort, att ta 'puppan' ifrån mig..
Att vara sjuk och tvungen att vila, ensam i lägenheten.. har inte gjort dessa tankar eller mitt sinne gladare direkt, men.. Man måste igenom. Jag vet att det skulle varit lika jobbigt när det än hänt..
Men ändå, ett tomt hål har han lämnat i mitt bröst, och det hålet kan ingen ersätta. Jag hoppas att tiden gör hålet mindre med tiden.
Extra jobbigt tror jag att det har vart nu innan Klubbmästerskapet i Bruks på hundklubben.
Mitt och Atlas gemensamma träningsmål för året 2010. Bara vetskapen om att vi kunde varit med, gör ont.. och jag hoppas att den känslan släpper. Nya framtids utsikter och nya mål.. det är enda medicinen!

Idag har jag sovit lite, varit i Tibro och hälsat på, samt tagit min första långpromenad sedan jag blev sjuk, i slutet på förra veckan - FRAMSTEG! :)
Under promenaden fotade jag lite, samt hälsade på Atlas finfina plats, det var mysigt!
Håll till godo med bilderna nedan!

Kraaaam!

3 kommentarer:

  1. Hej Kristin! Tyvärr är det lika jävla jobbigt att förlora en hund varje gång, men tiden läker... Jag tror foto är en bra medicin för dig, skitfina bilder!!!

    Andreas

    SvaraRadera
  2. Hoppas allting ordnar sig trots allt! Det finns babysar på Kennel Willeva! 2 veckor gamla efter Qwerro! Hör av dig!

    Kram Tuija

    SvaraRadera
  3. Du är en grymt duktig fotograf... ska nog anställa dig att ta några bilder på vår tok när jag kommer hem :)

    SvaraRadera