torsdag, september 02, 2010

Hund- & hästpromenad =)

En vacker, men lite kylig kväll var jag och Anna ute och promenerade med Annas bebis TamTam, samt lille Frallan ;)
Det var en mysig sväng vi tog i skogen, om än lite blött och geggigt!
Vi gick runt i skogen och pratade om allt möjligt, samtidigt som Anna ville öva på att gå lite med sin nya lilla skrutt :)
TamTam tyckte det var lite otäckt med vattenpölar samt de vita strecken på landsvägen.. Men det gick faktiskt mycket bra allting.

Jag, som fick ta hand om 'jättemonsterhunden' Frallan hade det ganska lugnt.. Han drog som en galning bitvis, men det kändes knappt i kopplet.. Så jag strosade lugnt :)
Vi hittade några få kantareller, som jag käkade till nattmackan.

Imorgon ska jag åka med en hundvän till Ronneby, och kika på försvarsmaktshundar som avlats fram. Det ska bli spännande och intressant.. Hoppas bara jag orkar hålla mig vaken hela dagen, eftersom vi åker direkt på morgonen, när jag går av mitt arbetspass :)

Nedan följer lite bilder från vår promenad!


Ps. Prova inte att tvätta skrivbord, golv och jeans med sötat te, det blir äckligt och klibbigt Ds.

2 kommentarer:

  1. Vilken söt liten gulliplutthäst, nmed tillhörande Fralla :)

    Lycka till med vakenheten idag! :)

    Och du, det är ungefär lika bra som att tvätta soffan med apelsindryck haha!

    pusspuss /B

    SvaraRadera
  2. :)
    ska försöka undvika just det rengöringsmedlet

    pözz

    SvaraRadera