tisdag, juni 29, 2010

Midsommar, spår och biltvätt..

För första gången på flera år har jag tagit mig tid att plocka en blombukett.. Satte den i en vas på balkongen, eftersom jag får lite problem med snuva, om jag placerar dem inne ;)
Sen satt jag ute och åt frukost och tittade på det fina lilla blomsterarrangemanget på midsommaraftonsmorgon!

I torsdags var jag och Ella i skogen och spårade med 3 taggade schäferhundar. Jag fick prova att spåra Fejja, vilket var roligt.. Som en mammig Atlas jobbade hon ungefär, men det gick kanon :)
Wittra jobbade jättebra, hon har verkligen gjort enorma framsteg sedan Ella oc hjag började träna ihop. Atlas däremot, som legat lite på latsidan när jag var utomlands, var lite yvig idag. Vindade en hel del, yrade runt och missade 2 apporter pga allt snurrande.. Men, det är bara att jobba på. Förbättring kommer inte på beställning, utan mha. träning!

Midsommarafton tillbringade jag i Mölltorp, med roliga människor, god mat, 5-kamp och skratt! Det var verkligen jätteroligt.. Tack alla som gjorde min dag :)
Jag har till och med tagit mig tid att tvätta bilen, hör och häpna.. Den blev riktigt fin faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar