tisdag, mars 02, 2010

Mormor =)

Idag skriver jag bara ett litet kort tack till min 'mummu', som verkligen är världens goaste.
Jag tänker att det är så att det är jag som ska hjälpa henne med det mesta, vilket jag också försöker göra.. men hon är bara coolast!
Idag har hon hjälpt mig att städa i lägenheten, plocka upp saker, diska och ställa i skåp. Torka golv, dammsuga.
När jag hämtade henne i förmiddags hade hon packat med sig smörgåsar, fika och kaffe. Hon tänker på allt!

Jag har alltså tillbringat min dag, tillsammans med mormor och Atlas, i mitt och vovvis blivande hem. Det känns så sjukt bra. Fick även annat mysigt besök :)

Jag hoppas att jag och mormor får många fina och roliga dagar tillsammans framöver, jag älskar dig!

Puss till dig!
// 'Tirri'

1 kommentar:

  1. Våran mummu är bäst! om du ser henne kan du ju ge henne en blötköss från mig :)

    SvaraRadera