fredag, mars 05, 2010

En känla av vår, och flyttkaos :)

De senaste dagarna har jag känt vårluft och hopp med några av mina sinnen.. asfalten har blivit synlig på vissa ställen, och man kan höra vårfåglar sjunga ute. Solen har varit framme likaså, vilket gör det hela bättre ändå :) Jag förstår inte att lite synlig asflat kan få en på bättre humör.

De senaste dagarna har jag befunnit mig i min och Atlas nya recidens (stavning?) Jag har fixat iordning hallen nu, så det är klart. Det är så fint och jag är stolt över min tapetserar insats, bilder kommer när allt är på plats. Köket börjar även det att komma i ordning. Lite besviken är jag dock på en butikskedja som, först har otrevlig personal.. och sedan visar det sig saknas skruvar och bultar i kartongen, suck! Jaja, det stoppar inte mig, de får förse mig med nya, även om det tar lite extra tid.
Jag har haft inhandlingshjälp av Stina, samt tapetserar hjälp av min Emma K. Tack tjejer, ni är så snälla!

Idag har Atlas varit i lägenheten en liten stund själv. Grannen under sa att han skällt lite, men inte alls farligt. Jag hoppas han vänjer sig :)

Nu ska jag sova, annras orkar jag inte upp imorrn..

Puss & Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar