lördag, mars 06, 2010

Bilder..

Här kommer de bilder som finns i dagsläget på min nya lya, samt lite annat :P
Sitter här nu och kikar på Vasaloppet, samtidigt som jag bloggar lite, starten gick precis och detta kommer att bli spännande.
Under de senaste dagarna har jag varit ledig från jobbet, haft besök av Stina, samt kämpat som en dåre med att få odrning hemma i mitt nya bo :) Jag har fått jättemycket hjälp, vilket är skönt. Alla är så snälla och hjälpsamma, jag tackar er alla som hjälpt till, även om det är en bit kvar!

Mormor har som sagt hjälpt till att städa, Emma har varit med och satt upp gardinstänger, pappa har hjälpt till med borrning, mamma med markservice, Stina med inhandling av möbler, Emma Kjellgren som busringare och tapetsörkollega ;)
Som kanske någon uppmärksam ser, är min gardiner lite korta.. men det kommr bli ändring, jag lovar ;)
Det var allt för idag, håll tillgodo :)


Kram!


4 kommentarer:

  1. Åh vilken ypperlig fotograf :)

    SvaraRadera
  2. åh så fint det blir! jag kommer snart tillbaks och tittar på slutresultatet :D /S

    SvaraRadera
  3. Kom, kom, kom medan vi-vi-vintern ännu håller sig kvar ;)
    Ni är så hjärtligt välkomna, både fotgrafet och göteborgare, och alla andra ;)

    SvaraRadera
  4. Ser ju jättemysigt ut!!! Härligt med nytt ställe, även om det inte alltid är kul att flytta runt alla pinaler.....

    // Carolin

    SvaraRadera