onsdag, februari 17, 2010

Pirr, pirr och åter pirr :)

Nu är det inte långt kvar till min efterlängtade flytt, och jag är så flyttarsugen, spänd och lite pirrig på något konstigt sätt..
Helgen har varit helt kaotisk med snöstorm och ca. 50 cm. nyfallen snö. Hela lördagen gick åt till att skotta, även fast vi skulle åkt på kalas i Jönköping. Det var nog tur att vi inte åkte dit, eftersom värdet inte riktigt tillät :) Vi får helt enkelt fira Filip en annan dag.
Det blev alltså mycket skottande, OS och mys inomhus. Även några ruskigt omysiga promenader i stormen, uschan-fyan-bläan ;)
Söndagen var det liten kalasmiddag för Atlas, som fyllde 5 år. Det är så sjukt att det känns som jag haft honom hela livet, samtidigt som det känns som att vi fick hem honom igår - underligt!

Idag har jag jobbat, och haft en medlyssnar med mig, det är roligt och spännande :) Började tidigt, så jag fick gå och sova kl nio igår, men det var skönt. Det är itne ofta man går upp klockan fem och känner sig utvilad :) Nu ska jag lägga in några fiskbitar i ugnen, och sätta mig och mysa med te och en bok och lite värmeljus i soffan. Börjar få lite ont i halsen också. Men till helgen måste jag vara frisk och kry, ingen tid att bli sjuk här inte.

Ha det bra alla tokiga individer, puss och kram :)

4 kommentarer:

  1. GUUD VAD FIN DU ÄR!! Det är allt jag måste säga när jag ser detta :)

    pusspuss/B

    SvaraRadera
  2. hihi jag är också lite pirrig inför din flytt. eller nä, inte pirrig kanske, men väldigt glad och förväntasfull!:D
    miss you baby. ring mig snart igen :) PUSSS /S

    SvaraRadera
  3. spännande med flytt, tell me more :P

    Nemo han är lite tjock, annars i fin form ;)

    kram kram

    Nemo skickar massor med puzzar han saknar dig (det gör jag med)

    SvaraRadera
  4. Åh vad kul de ska bli när du bor i lilla Skövde :) Me like!

    Fina bilder tjejen, som alltid :) Kramar

    SvaraRadera