måndag, december 21, 2009

vinterkyla, verkligen!

Jag tittar ut genom fönstret från mitt rum och tänker att; det är så himla vackert idag! Jag fick för mig att jag skulle ut och fotografera lite till idag.. Så jag pälsade på mig och tog med kameran och min fyrbente sambo ut i kylan. Samtidigt gick jag till platsen vi hade 50-års festen, för att leta efter min plånbok, som underligt nog är borta. Jag slutar aldrig att förvåna mig själv över hur tankspridd jag är!! Jag hittade den inte där i vart fall :D Men jag letar vidare.
Som tur är har jag inte den där oroliga känslan i magen, som man får om den är tappad. Jag har nog helt enkelt förlagt den igen! Den kommer fram, det är jag 100% säker på.
Jag blev också uppringd idag om lägenhetsvisning den 28:e.. det känns som jag är pågång nu!
Nu har jag alltså en paus i letandet.. jag blev så virrig. Därför tog jag en bloggarpaus och lyssnar på lite gammal hederlig 80-talsmusik, vilket för tankarna till bilresor med familjen i början på 90-talet, med en gammal Mr. Music-kassett i bandspelaren på lagom volymnivå ;)

Men nu ska jag inte ta upp er tid med massa text, utan visa lite av vad jag fotat idag.. vilket är typ samma som igår, fast i ett annat ljus :) Självklart har jag avslutat med några bilder på Atlas, eftersom han är typ mitt allting.. Jag tror att många som läser denna text, och som själva har en hund, vet vad jag menar :)




2 kommentarer:

  1. Mysiga bilder :) Kul med lägenheten! Var ligger den? Kram

    SvaraRadera
  2. Sötnosen Atlas med lite snö på "mulen" :) han är ett riktigt charmtroll, kan ni inte titta förbi? :)

    Fler bilder från festen? :O

    Puss och Kram
    /Brillan

    SvaraRadera