tisdag, december 29, 2009

Slutet på året 2009 är nära..

Hej trogna läsare, eller du som bara trillade in på ett bananskal ;)
Jag sitter idag och funderar lite på året som gått, vad har jag hunnit med egentligen. Hittade ett litet frågeformulär som jag tänkte att jag kunde publicera här, så kan ni se hur mitt år vart :)

Kort och gott, mitt år 2009, håll tillgodo, ni som orkar och vill, Andra kan bara kika på bilderna nedan ;)

- gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? ja
- höll du några av dina nyårslöften? jag lovade att försöka bli en bättre människa, men jag vet inte..
- blev någon av dina vänner föräldrar i år? ja
- dog någon som stod dig nära? ja, min svenska reserv farmor.
- vilka länder besökte du? sverige, finland.
- är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010? festival, mera kärlek åt alla :)
- vilket datum från 2009 kommer du alltid minnas? oj, många..
- vad var din största framgång 2009? bli uppsagd, visstids- och tillsvidareanställd på samma företag.
- största misstaget? att jag inte gjort mer som jag själv velat, utan fortfarande 'mjäkat' en hel del.
- har du varit sjuk eller skadat dig? jo
- bästa köpet? jag tror det är min bil detta året. Äntligen en som går framåt alltid ;)
- vad spenderade du mest pengar på? min hund och nöjen (hunden igår i det dock)
- gjorde någonting dig riktigt glad? att jag flera gånger under året insett att jag inte är själv om att vara som jag är, på något sätt? :)
- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009? give me hope joanna, allt med Lady Gaga.

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? det gick nog jämt ut
- vad önskar du att du gjort mer? vågat!
- hur tillbringade du julen? med släkten hemma, som alltid.
- blev du kär i år? jag vet inte..
- favoritprogram på TV? hmm, ingenting tror jag.
- bästa boken du läste i år? jag tror bara jag läst en; Stolthet och fördom.
- största musikaliska upptäckten? oj, jag har insett att Timo alltid kommer att vara bra.
- något du önskade dig och fick? lära känna nya människor i massor
- något du önskade dig och inte fick? säkert många saker.
- vad gjorde du på din födelsedag 2009? oj, vet inte alls..
- finns det något som skulle gjort ditt år bättre? att inte mina vänner flyttat frn mig, även om jag vet att man inte kan bo i Tibro hela livet ;)
- hur skulle du beskriva din stil 2009? cool som alltid. Ibland slapp, men mest tuff ;)
- vad fick dig att må bra? Atlas + massa goa människor.
- vem saknade du? alla vänner som jag tappat, men ändå inte tappat!
- de bästa nya människorna du träffade? alla på jobbet, samt min underbara Marma-vänner :)
- årets sötaste? Stinisen.
- årets hetaste? oj, jag tänker inte i termer som het.. så jag vet faktiskt inte.
- årets största kärlek? om jag nu kommer fram till att jag varit kär under året, så är detta en hemlis.. men jag vet ju inte det än, som sagt ;)
- årets besvikelse? att inse att en festival inföll samtidigt som Marmalägret.
- årets bästa? det mesta får jag säga =)
- årets snällaste? hmm, det känns som att de jag umgås med för det mesta är snälla..






4 kommentarer:

  1. Blev du kär 2009? "Vet inte"

    DEt är så typiskt dig! Du blebv kär, det vet jag. GOOO FOR IT! :)

    Tack för ikväll btw <3

    / Brillis

    SvaraRadera
  2. GOTT NYTT ÅR TILL DIG OCH ATLAS!
    http://niraskriver.blogspot.com
    Önskar Tuija

    SvaraRadera
  3. GUD va fina bilder, visst inte att du var fotograf ^^

    /kusse musse Amanda

    SvaraRadera
  4. jag vet också att du blev kär. du är sämst på att dölja ;)
    du är årets sötaste för mig din körv!<3 vill umgås mer med dig och vara impulsiva och tokiga som bara vi kan vara. kom till gbg så gör vi staden osäker!!!! jag älskar dig min vän,
    puss/ S

    SvaraRadera