torsdag, november 26, 2009

hundträff och lussekattsbakning!

Nattjobbar-Kristin är tillbaka, tro det eller ej ;)
Idag är jag inte alls sugen på att blogga, för jag sitter på jobbet, har huvudvärk och är skittrött. Men jag har fina bilder på Atlas och hans kullsyster Ayila, som jag vill få ut, därav inlägget :)
Idag har Atlas och hans syster träffats och busat/sprungit runt i skogen.. Det tror jag båda tyckte var roligt, även om Ayila är en 'matte-hund'..

Ayila och Atlas.

Atlas i profil
Atlas, näst intill, uppställd.. Helt på egen hand ;) Spana- och luktar in läget NOGA :D
Full fräs på leken <3
Efter denna skogstripp var det lussekattsbak på schemat, goda blev de. Sen har jga ätit mat, kollat tv, promenerat och nu till sist jobbar jag.

Jag funderade lite idag på en sak som jag ofta säger utan att mena. Det finns ju alltid många sådana fraser och ord, som man drar till med, utan egentligen inte veta vad man lägger för vikt bakom. Till exempel när jag är ledsen, och någon närmar sig mig. Då säger jag; Jag vill vara ensam! Oftast ganska bestämt.
Men nu när jag funderar på det, så är det oftast det sista jag vill. Egentligen vill jag bara att någon ska komma och krama mig och trösta mig, utan att se att jag är ledsen på riktigt.
Jag vet inte, kasnke beror det på att man inte vill att andra ska veta hur man känner? Eller så beror det på något annat?
Ett djupt avslut på ett annars ovärt inlägg, känner jag!
Hoppas alla sover gott, det ska jag göra när det börjar ljusna :)
Pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar