onsdag, november 18, 2009

hoping for the best but expecting the worst..

Ett litet citat från låten Forever Young med Alphaville, som jag konstigt nog sitter och lyssnar på nu i en special, dans, version(?). Detta efter att ha utfört ett litet diskrally slash ensamdans på jobbet. Ibland är jag så knäpp.. men sådan är jag, vänj dig eller läs en annan blogg ;)

Jag känner mig glad, lugn och 'fjärillig' i magen just här och nu.. Egentligen vet jag inte varför, men det känns som en härlig, men abstrakt känsla eller något.. jag vet inte vad det är riktigt. Kanske ett inre lugn? Jaja, nog om detta.. Jag kommer nog på vad som utlöser denna typens känsla någongång, så att jag kan vara lugn inuti, alltid - det är behagligt tycker jag :)

Idag har jag sovit en del, sedan har jag varit ute med Atlas på en lååångpromenad.. det var mysigt. Vi tränade lite undertiden, och det gick riktigt bra :) Känner tyvärr att han är lite 'vipsig' och stressad när jag inte sover hemma om nätterna, men jag hoppas att han kommer underfund med att jag kommer hem senare snart, jag vill ju självlart att han ska må bra och ha ro i själen :)
Jag har även idag fått kärleksförklaringar av två vänner, det är alltid roligt; att andra tycker om en! Självklart är det ömsesidigt, men det hoppas jag redan att ni vet <3

Dagens fundering; Varför ska vi ha en hastighetsreglering för varje 10-tal km/h?? Jag funderade lite på det idag när jag åkte till jobbet, och insåg följande... man kör hemskt mycket på rutin :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar