måndag, november 16, 2009

Ett inlägg med några få bilder :)

Som jag sa sist, när jag ursäktade mig för avsaknaden av bilder, har jag tränat hund. Nu uppdaterar jag med foton från ett sådant tillfälle.
Nu sitter jag, som många säkert anat, på jobbet .. Det är ju oftast här jag skriver, när alla är inaktiva i 'cyberspace' och jag ska underhålla mig själv.

De senaste dagarna har jag jobbat kväll.. det har vart riktigt roligt nu när man är fler som jobbar tillsammans. Vi har möblerat om på kontoret, eller ja.. det ser ut som förut, men vi har bytt platser :)
Jag har egentligen inte så mycket värd fakta att komma med i detta inlägg.. det mesta som jag tänker och skriver nu, skriver jag i min dagbok i analog form.. Det är inte publika åsikter, utan mer 'lur och klur' för min egen hjärna! Kanske när jag kommit på något bra, att jag skriver det här då..
Igår var jag och min fina Stina ute och dansade loss, eller svängde våra lurviga i en hambo, som vi beskrev det då!
Det var mycket roligt, men jag saknar verkligen Stina i min omgivning.. Man kasnke ska se det som kvalitétstid, den lilla vi får tillsammans nu.. Jag är i alla fall sjukt glad att ni kom och besökt vår fina håla Tibro :) Vi träffade även andra klasskompisar från förr, och det var minst sagt inte igår! Helt enkelt en bra kväll :)

Nu har jag även fått ordning på mitt lägenhetsletar-humör.. vilket känns bra! Så nu blir det bara att slänga mig in i röran av boendeformer igen.. jag har sjukt lätt att tappa sugen om jag känner att jag får bakslag. (Bara som en liten parentes ;) )

Men nu får ni njuta av bilderna nedan;


Atlas vilar sig i bilen..



Calle och Mannos Fejja under fikat..


Rapports Nitroglycerin och Anna, Mannos Wittra och Ella samt jag och Atlas längst bort..

Atlas och jag leker med slutapporten i parallellspåren..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar