onsdag, augusti 12, 2009

Onsdagen då jag hann en massa saker :)

Hej..
Här kommer en liten 'update' igen.. sitter på jobbet och det är lite lugnt för tillfället :)
Dagen började kl 7,30 med resan mot Mölltorp oc hLena med hundar.. Jag skulle lämna min bil för kofångarreparation. Vi lastade in alla hundar i Lenas bil och åkte mot Björkhult för spårning och upplet.
På vägen till Björkhult hade jag 18 kilogram Staff i knäet, tungt värre :P

Vi lade ut spåren och sedan gjorde vi en uppletsruta på 50 x 15 m. Atlas fick börja, och han hittade sina 3 saker snabbt och han fixar det med bravur!! Roligt.
Här kommer han i full fräs med sitt lilla gummiben i munnen. Stolt som en tupp!
Keaton är glad efter ett lyckat upplet, han var jätteduktig och tog pinnarna som aldrig förr!!
Buck fick ett spår, det gick jättebra det också. Efter det fick Atlas spåra, efter att under 5 minuter fått ligga blixtstilla eftersom han stressade upp sig något kopiöst av att ligga bredvid Keaton som pep som bara Keaton kan..
Efter spåret lagade jag massor mat som jag frös in i matlådor.. sedan åkte jag till mormor och fick panerad fisk, det var mumsigt.. Sedan fick jag dra mig mot min arbetsplats i metropolen Skövde, och här sitter jag nu :D
Jag och två jobbarkompisar väntar på att få lite mat från Oriental Palace, eftersom vi inte kunde komma med på middagen som var idag.
Ha det bra alla, puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar