torsdag, augusti 13, 2009

Nostalgi :)

En torsdag, en torsdag, en torsdag...

Många torsdagar blir det på ett år, men just denna har utfallit på följande vis.. dagens tema är kort på mig som liten.. vare sig söt, skruttig eller tjock :P

Jag inledde dagen med en promenad med mormor och hunden. Vi skulle väga honom för att se så att han håller en normal och sund vikt. Dock hade han gått upp lite, vilket inte är bra för ryggen. 38 kg visade vågen i alla fall, vilket är en liten uppgång från sist.


Jag och mormor knatade vidare och hon träffade på en gammal vän vid namn Inga. De pratade en stund innan vi kom vidare.

Vi gick en bit till och åskan började mullra runt omkring oss, och efter en stund, när vi hade ca 10 minuter kvar började regnet verkligen ösa ner! Mormor sa till mig att det var bäst om jag sprang hem, men jag vet inte om det var det.
Det regnade så hårt och kallt och mycket att jag på 300 meter hann bli dyngsur ända in på kroppen och samtidigt gav mig en sådan huvudvärk, som man får av alldeles för kall isglass eller dricka.. skumt värre :P

Jag satt en stund och kollade i fotoalbum eftersom jag kom på att Daniel Andersson inte trodde att jag varit tjock som barn när vi sågs på hundklubben sist- MEN, se här nedan hörru du du ;)

Jag åt lite rester (som alltid) och sedan fixade jag mig lite för att se respektabel ut och kunna åka till jobbet, vilket jag gjorde, och här sitter jag nu.

Har just ätit lite rester från Oriental Palace samt dricker en kopp kaffe - första idag :) (duktig Kristin)
Hejdå alla, jag hälsar er välkomna åter med en snygg grimars ;)

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar