måndag, augusti 05, 2013

En sammanfattning av sommaren, kort och gott!

Ja, då var man tillbaka, välkommen vardagen! Som tur är, så känns det helt okej för mig, att avsluta semester och vaggas in i vardagens lunk för någon vecka. Snart bär det av mot nya äventyr. Men först, en snabbresumé av sommaren.

Nu alla instagrammare, ska ni få se på mina bilder...

Leah deltog på brännbollskväll på hundklubben. Detta avslutade hon genom att läska Melker med en kôrv...

Vi fick finlandsbesök av tre söta ungar med tillhörande päron...
 

Johanna gifte sig med sin Andreas, vilket skapade huvudbry, då hon bytte efternamn...
 

Vår lilla Mandi tog studenten...
 
  

Jag gick Djäknarundan i sällskap av glada filurer...


Jag hälsade på en nyfunnen vän a´la Marma....
 

 Jag tog en badtur med lurvig vän och söta tjejer...


Ännu mera bad och söta tjejer och killar...
 

Jag fick 'snuffsa' på flera bebisar, bland annat Jakob...
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar