lördag, januari 14, 2012

Sen sommar för länge sedan!

Jag fann just en mapp med semester bilder på min dator, och kände en släng av nostalgi!
Man blir glad när man tittar tillbaka och kan se att man bara hade det bra =)

Sommaren 2001 var sommaren då jag och Emmis såg ut som små, solbrända barn..


Jag använde all min fritid för att bygga en traktor, och på så vis lära mig backa med släpkärra...


Jag och Emma lekte som bara fasen med både dockor och hundar!


Farmor och farfar var precis som vanligt. Dvs. farmor sprallig och farfar en livsnjutare i hammock...


Jag och Emma såg ut som turister från fjärran land, med korta shorts och sandaler....


Emma vann stort på en enarmad bandit, och var glad som fasen åt vinsten motsvarande 20 kr...


Jag och Emma var fortfarande hyfsat jämnlånga med farmor...


Det var sjukt inne med solhatt (iallafall trodde vi så =) )...


Ja, det var den underbara sommaren =)

2 kommentarer:

  1. Oh my!! :) Jag fäller allt en liten tår här när jag kikar. Minnen är starka ibland.

    Kärlek!

    SvaraRadera
  2. Åååå så mysiga bilder.. e så skoj å kika på sånt:)
    kram kram

    SvaraRadera