söndag, januari 01, 2012

Första rapporten från 2012

Hej goda vänner och bekanta!

Här kommer en liten nyårsrapport från mig, med lite bilder från helgens bravader.
Jag inledde med att få Nero på besök. Han har varit hos mig lver natten, för att testa på lägenhetslivet. Vi har spårat, tränat lite lydnad och gått promenader. Jag har insett hur mycket jag gillar hundar, men att jag troligen är lite allergisk. Det struntar jag dock blankt i!


Pappas nya pärla finns också på bild. Han är så nöjd. Som en liten pojkvasker =)

Därefter kommer lite nyårsbilder. En nyfiken nyårs-Leah, ett nyårspromenadgäng.
Några tennfilugrer som jag försökt tolka.
Troligen kommer mitt år 2012 blir följande, om man ska lita på tennet:

Jag ska sluta tänka ensidigt, ta fram det barnsliga i mig, vara medvetet klarsynt, jag kommer komma till en vändpunkt där jag måste övervinna vissa saker för att komma vidare. Jag kommer att börja längta efter att ta mig ur en slentrian, kommer att behöva använda min intuition, ta mig ur känslomässigt trassel, ta fram min nyfikna äventyrslust och fortsätta vara en tillgiven och trogen följeslagare.

En hel del med andra ord... Jag hoppas jag klarar av det. Dock så är det ju bara lite 'hittepå', men det är ändå roligt att tolka sina figurer!












2 kommentarer:

  1. Fina Nero! Ni är ett fint ekipage. Gott Nytt År! Kramar Nina

    SvaraRadera
  2. Vilken ståtlig kille! Håller tummarna att det blir bra :) kram Jessica

    SvaraRadera