söndag, december 11, 2011

Veckorna som gått!

Oj. Tiden springer iväg för mig såväl som alla andra, och jag inser att det snart är jul. Mysigt, mycket mysigt. Men också något stressande. Stressande för att man enligt tradition måste städa noggrannare, pynta, göra hembakat godis, baka pepparkakor, köpa genomtänkta presenter, hitta lugnet och så vidare. Alla dessa saker som stressar mig, är ju också de saker som gör julen så mysig.. Så jag försöker balansera mig fram på julfridens och stressens lindansar lina.

Sedan jag skrev sist har jag utökat mitt gudmorskap, och är numera gudmor åt Leah Fanny Helena Hedman. Som för övrigt är världens mysigaste och bästa bebis. Jag tror att vi kommer ha många roliga upptåg framför oss framöver.
Jag har jobbat, skrivit julkort, varit på julfest och tillrett min första Janssons frestelsen, men lite hjälp från mor. Detta var dock inte lätt, då jag köpt fel fisksort, inte hade något ströbröd och dessutom hade valt en för bred plåt för ugnen jag skulle laga den i. Men, allting går att lösa om man vill, och det ville jag denna gången =) Nedan finns lite bilder från dessa upptåg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar