måndag, januari 24, 2011

Födelsedagar, skridskor och glada miner =)

Här kommer den, den efterlängtade uppdateringen ;)
Det börjar bli riktigt illa när ens mamma och pappa klagar på att uppdateringarna är mindre täta än förr. Jag vet nämligen att de tittar in här ungefär 2 gånger på en månad =D
Nåväl, jag har inte hunnit uppdatera på ett tag, för det har hänt många andra saker i mitt liv, som tar mycket tid. Jag tänkte
rada upp några av dem här utan inbördes ordning:
Jag har jobbat mycket, jag har ett förtroendeuppdrag i en förening, jag har många vänner som jag vill hinna umgås med, en familj som jag vill träffa ofta, och hör och häpna, jag har nu mera en mycket bra pojkvän som jag vill hinna umgås med så mycket det bara går..Som ni hör är det inte lätt att pussla ihop livet, så jag får prioritera. Något som jag brukar tycka är svårt, men som blivit lite lättare.
Sedan har vi haft födelsedagar och många andra aktiviteter inbokade, som tagit min tid.. Men, jag ska försöka få tiden att räcka till så jag hinner med allt som jag känner att jag borde, och därmed kan släppa lite på stressen över att inte räcka till åt alla =)
Idag har min kära pappa fyllt år. Det har firats med en skridskotur på Örlen med delar av familjen. God middag, bastubad och slappande framför TVn. En mycket bra dag i sin helhet.Jag har också hunnit lägga ut min bil på annons, med blandade känslor.. Som någon gammal grek sa, så ska man inte binda sig vid materiella ting, så jag säljer den i tid ;)

Nu tänker jag sova, så jag orkar upp och äta frukost med pappa tidigt imorgon.. Sov gott mina vänner =)

1 kommentar:

  1. Mycket bra med uppdateringar I must say :)

    Älskar bilden på de tre hockeyfantasterna, pappa med sotarmössa, Gurran med hjälm och fislisa med pannis ;) Jag måste berätta något mkt intressant för herrarna haha! :)

    Pusspusspuss

    SvaraRadera