måndag, november 01, 2010

Höstfoton, funderingar och ny vänskap...

Jag vill börja med att tacka alla som gjort denna helg så underbart fantastisk! Finns liksom ingenting annat att göra =)
Jag har träffat otroligt mycket trevligt folk. Varit på två tillställningar och dessutom haft besök här hemma flera gånger!
Idag har jag promenerat med en god vän. På väg hem fotade jag lite i parken, första gången på länge det var mitt huvudmotiv.

Jag inser att hösten är underbar, att det alltid finns några få människor som förstår en samt att jag inte är gjord för stark mat.

Nedan finns ett urval av dages bilder, oredigerade. Samt lite bilder från gårdagens Halloweenfest, håll tillgodo =)


4 kommentarer:

  1. Fina bilder hörrö! Både på folk och löv ;)

    Ses sen! pusspuss

    SvaraRadera
  2. Hej Kristin!
    Fina höstbilder, fastnade speciellt vid cykeln snyggt!!! Ha de gott /Hjobo

    SvaraRadera
  3. schabba

    Jag kände igen några på de bilderna.
    kramar Jörgen : )

    SvaraRadera
  4. Jätte fina höstbilder :D:D:D
    Men herregud!!:O jag ser helt efter ut på kortet i köket xD
    Kjamis Amanda

    SvaraRadera